Waar kan ik de logs inzien in Plesk.

Gewijzigd op Vr, 16 Aug om 3:00 PM

In de volgende handleiding leggen wij uit waar jij de logs kan zien aangaande jouw website, deze heb je nodig in het geval dat er problemen met jouw website zijn en om zo te zien waar het probleem mogelijk vandaan komt.


In het kort

  1. Log in op jouw hostingpakket
  2. Klik in het midden van je scherm op Logs
  3. Hier heb je meerdere mogelijkheden;
    1. Je kan onder any kiezen voor access warning en error logs. 
    2. Tevens kan je hier ook real time updates aanzetten waardoor eventuele problemen controleren makkelijker gaat immers krijg je direct updates over de status van jouw website. 
  4. Onder de knop Manage Log Files kan je de per log bekijken wat erin staat en kan je de logs downloaden om eventueel te kunnen delen met jouw webbouwer of developer.  


Voor een meer gedetailleerde toelichting, volg je de tekst onder de streep.


  1. Log in op Mijn Oxilion
  2. Log in op jouw hostingpakket.
    1. Hoe log ik in op mijn hostingpakket?
  3. Klik op Logs.Overzicht scherm Plesk met aanwijzer op Logs
  4. Hier kan je real-time updates inschakelen, zie kan je real-time zien wat de site qua bezoeken doet maar ook of je fouten voorbij ziet komen.Log menu wijzend op real time updates
  5. Je kan ook oude logfiles inzien, dit doe je onder "Manage Log Files" Logs menu met wijzer op Manage log files
    1. Je kan de logs downloaden door op de groene knop te klikken, dit zou je dan kunnen doorzetten naar jouw webbouwer of developer. File formaat en download knop.



Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren