Het kan gebeuren dat je het wachtwoord van het klantportaal Mijn Oxilion niet meer weet. In dat geval kan je dit wachtwoord resetten. Hieronder wordt toegelicht hoe dit in zijn werk gaat.
In het kort
- Navigeer naar Mijn Oxilion
- Klik op "Wachtwoord vergeten?"
- Vul je e-mail adres in en klik op "Herstel Wachtwoord"
- Volg de verdere instructies op die je per e-mail ontvangt
Voor een meer gedetailleerde toelichting inclusief afbeeldingen, volg je de tekst onder de streep.
- Ga eerst naar Mijn Oxilion.
- Klik op 'Wachtwoord vergeten?'.
- Vul je e-mailadres dat aan je klantnummer gekoppeld is in en klik vervolgens op "Herstel wachtwoord".
- Is niet bekend welk e-mailadres dit is? Neem dan contact met ons op.
- Is niet bekend welk e-mailadres dit is? Neem dan contact met ons op.
- Open nu de e-mail en gebruik de link die wij naar je toe hebben verzonden.
- Geen e-mail ontvangen? Check dan ook even je Spam.
- Als de pagina niet automatisch in je internetbrowser (bijvoorbeeld Google Chrome of Safari) opent, kun je de link kopiëren en plakken in de adresbalk van je internetbrowser.
- Vul op de pagina die opent nu twee keer het nieuwe gewenste wachtwoord in.
- Houd rekening bij het maken van een wachtwoord met het gevaar van een eenvoudig te raden wachtwoord. Gebruik hoofdletters, kleine letters, getallen en eventueel speciale tekens.
- Sla het wachtwoord vervolgens goed op!
Gebruik eventueel een wachtwoordenkluis om moeilijk te raden wachtwoorden te genereren en deze direct goed op te slaan. We adviseren onderstaande wachtwoorden kluis te gebruiken:
- Bitwarden voor privégebruik en kleine bedrijven
- Topicus Keyhub voor (middel-)grote bedrijven
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren